SEA optimalisatie

Beter gevonden worden op Google door uw (potentiële) klanten? SEA laat uw website hoger scoren in Google!

Wat kan SEA voor uw kantoor betekenen?


Zoekmachine-adverteren (SEA) is het inkopen van advertentieruimte boven en onder de natuurlijke zoekresultaten door in een veiling te bieden op zoektermen (keywords, zoekwoorden of trefwoorden) waarbij wordt afgerekend per klik (een afgeleverde bezoeker). Daarbij gaat het om de gesponsorde zoekresultaten van zoekmachines.

De belangrijkste eigenschap van zoekmachineadvertenties is dat ze zijn gekoppeld aan een zoekopdracht (intentie), en dus vrijwel altijd relevant zijn voor de zoekopdracht.

YORON heeft voor het MKB het SEA-traject volledig geautomatiseerd. Samen met Uptmz ontwikkelt YORON op de doelgroep toegesneden algoritmen waarmee Google Ads Campagnes worden 'aangestuurd'. De algoritmes zijn zelflerend en worden continue verbeterd.

Het is supereffectief geautomatiseerd adverteren, dankzij de slimste algoritmes én 15 jaar hands-on ervaring. Het is een nieuwe manier van adverteren waar u geen omkijken naar hebt, maar u uiteraard wel volledig de controle over behoudt.

Hoe werkt het?


De belangrijkste doelstelling van onze SEA diensten is het hoger laten scoren van uw website. Dit doen wij door een strategie te ontwikkelen die uniek is voor uw bedrijf.

Stap 1: Strategie bepaling

We starten altijd met het bepalen van uw doelstelling. Wilt u meer naamsbekendheid, leads, meer verkopen, of iets anders?

Het is belangrijk om te achterhalen op welke onderwerpen u graag beter gevonden wilt worden, Dit is de basis voor onze SEA strategie.

Stap 2: Analyse

Wij beginnen altijd eerst met een uitgebreide analyse inclusief:

  • Zoekwoorden analyse: website, pagina’s, titel tags en meta descripties
  • Competitie en branche onderzoek voor keywords

De uitkomsten van deze analyse vormen de basis voor de SEA strategie en implementatie!

Stap 3: Google Analytics

We willen graag uw resultaten goed kunnen meten. Hiervoor hebben we Google Analytics en Google Tagmanager nodig.

Door beide platformen goed in te richten inclusief conversies die aansluiten bij uw doelstellingen, kunnen wij alle relevante data gemakkelijk meten en rapporteren.

Stap 4: Campagne

Aan de hand van de uitkomsten van de analyse richten wij de SEA campagnes in. We implementeren verschillende keywords en advertentieteksten.

Vervolgens kijken we naar de straal van het aantal kilometer waarin u gevonden wilt worden. Hierdoor bent u er zeker van dat uw doelgroep de advertenties ziet!

Stap 5: Resultaten

Elke maand ontvangt u van ons een rapportage van alle behaalde resultaten in een handig en begrijpelijk overzicht. Hierdoor bent u altijd op de hoogte van het gedrag en interesses van uw website bezoekers!

Handige data die u kunt mee nemen in bijvoorbeeld uw nieuwsbrieven of social media berichten!

Stap 6: Periodieke optimalisatie

De branche verandert snel en zo ook het zoekgedrag van uw (potentiële) klanten of uw dienstverlening.

Hierdoor heeft u de mogelijkheid om periodiek een update te laten doen aan uw SEA.

Via uw dashboard kunt u zelf per dag bepalen hoeveel budget u wilt uitgeven aan de advertenties. Ook kan u het per dag aan of uit zetten. Hierdoor bent u nooit gebonden van dure vaste contracten.

Tarieven


SEA Analyse

Eenmalig € 500,-

  • Competitie analyse voor keywords: Welke keywords zijn populair in de branche en op welke keywords is het beste rendement te behalen voor uw kantoor.
  • Zoekwoorden analyse: Welke keywords moeten waar geïmplementeerd worden op de website, pagina’s, titel tags en meta descripties.
  • (her) Schrijven van de website teksten rekening gehouden met de keywords.
  • Het instellen van Google analytics en Google Tagmanager inclusief conversies.
  • Advies maandelijks advertentiebudget

SEA Advertentiebudget

Vanaf € 39,- per maand

  • € 30,- advertentiebudget
  • € 9,- fee beheer SEA tool (30% van het advertentiebudget)

Op ieder gewenst moment kunt u uw budget verlagen en zelfs stopzetten!